First pics online - Reisverslag uit Hobart, Australië van Ilse Hofstee - WaarBenJij.nu First pics online - Reisverslag uit Hobart, Australië van Ilse Hofstee - WaarBenJij.nu

First pics online

Door: Sheilaaf

Blijf op de hoogte en volg Ilse

06 Januari 2014 | Australië, Hobart

Eerste foto's online! Vanwege een slechte internet connectie lukte het de 1e keer niet om gelijk de foto's te plaatsen. Dankzij de personal hotspot met het Australische nummer van Erik hebben we nu prima internetverbinding (+61 447 346 032 als je wilt sms-en, whappen of bellen ;-)

De alternator (dynamo) wordt op dit moment vervangen. Doordat de bestelling wat langer duurde en de garage zaterdag dicht was waren we gedwongen om hier in de buurt wat langer te blijven. Hierdoor zijn we op een wereldspot terecht gekomen! Sand dunes voor het ultieme 4x4 rijden, de beste wind voor het kiten, schoon zand waar je de hele dag op je blote voeten kunt lopen, kampvuur, gratis kampeerplek, maximaal 5 auto's per dag die voorbij scheuren, surfen, vissen (we hebben nog een beetje geluk nodig eerlijk gezegd) kortom, geen straf om hier een paar dagen te zitten.

Tot gauw!
Liefs

• 06 Januari 2014 - 16:46

Maurice & Genien:

Wat een fantastische reis en waanzinnige foto's, ik moet mijn mening over down under drastisch gaan bijstellen. Jullie stralen ook allemaal het genieten uit en lijken daar thuis te horen, vooral Schip is net een Aussie ;)
    We hebben jullie enorm gemist in Valtho maar ik kan mij jullie keuze erg goed voorstellen, het was weer leuk daar met top sneeuw en goed gezelschap maar volgend jaar misschien een keer Noorwegen. idee van Ed. Sledehonden, sneeuwscooters, kampvuren en pistes, klinkt goed. Hoop dat jullie meegaan.

Wij hebben inmiddels Blu alweer verkocht, en gelukkig met winst dus weer een zorg minder, nu de Ooievaer nog en dan op zoek naar het avontuur, zo'n mooie reis lokt wel weer.
    Geniet en stay safe.

VET VET VET jealous...

xxxxxx

• 06 Januari 2014 - 19:08

Desiree:

Wat een geweldige foto's weer, je hoeft je niet af te vragen of jullie genieten, het straalt er vanaf.
    Hou ons vooral op de hoogte van jullie mooie avonturen.
    Valtho was weer erg gezellig, jullie wel gemist, Ed helemaal in zijn nopjes met zijn nieuwe ski's.

Blijf genieten en pas goed op jezelf,

X Ed en Dees

• 07 Januari 2014 - 09:04

Annette:

Lieve schatties, wat een geweldige reis, vraag me af wanneer jullie Nederland helemaal gaan verlaten want dit ziet er zooooo heerlijk uit. Enne die mooie 4x4 verkopen ook daar is volgens mij nog een fijn onderwerk bij het volgende kampvuur! Blijf vooral genieten, life is to short to waste!!
    Hier is het gewoon weer werken, en weinig nieuws just life! vakantie was lekker, nu weer aan het werk wat ook leuk is, Ficq doet het nog altijd goed, inclusief trauma ;)

Lieverds, veel pleizer, blijf vooral mooie foto's en verhalen sturen dat is zoooo fijn!
    Love you
    Annette & Bas & Ficq

• 07 Januari 2014 - 10:42

Inge:

Ha zussie en zwager,
    Wat een waanzinnige foto's. Ik mis jullie enorm maar ik denk niet dat jullie ons missen als ik dit zie :-)
    Have fun, met surfen, reizen, Heineken en 4x4 rijden.
    xxxxxx P, I, F en L

• 07 Januari 2014 - 12:01

Meriam:

Hi Chicks! What a life!!! dit is waarom je op aarde bent gekomen om dit allemaal te ontdekken......denk ik weemoedig zittend achter mijn MAC, gure wind en regen druppels op het raam. De sneeuwpret van Lech en St Ankton alweer verleden tijd, gelukkig nog 2 te gaan...
    Wat heerlijk om jullie zo te zien genieten, en blijf vooral foto's sturen zodat wij ook dat warme avontuurlijke gevoel met jullie digitaal kunnen mee beleven.

NJOY!!
    Dikke zoenen
    Meriam

• 07 Januari 2014 - 13:01

Myrte:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH daar zijn ze!!!
    De fotoooooooo's!!!!!
    WOOOOOOW SUPER VET!
    Handig, zo'n huisfotograaf.....Mooie plaatjes Rein!
    Liefs myrte