Few more days! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Ilse Hofstee - WaarBenJij.nu Few more days! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Ilse Hofstee - WaarBenJij.nu

Few more days!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

05 December 2013 | Australië, Hobart

Voor Erik nog 3 dagen wachten en voor Ilse nog 11 dagen overleven en dan is het echt zover. Aussie here we come! Via onze oude vertrouwde site zullen we jullie op de hoogte houden van ons leven down under.
Vanaf Hobart via Melbourne naar de westkust. Er zijn mensen in ons midden die nog steeds geen hout begrijpen waarom we na 4 trips Aussie die oostkust nog steeds niet hebben gedaan. Echt waar, die kant komt nog wel. We moeten nog wat te dromen hebben. Wil je je uitschrijven van de nieuwsbrief, dan kan dat! De foto's worden dit jaar namelijk wel erg mooi want er stapt 6 weken een professionele fotograaf in de Landcruiser die een deel van de roadtrip meegaat.
Have a good one mates!
xx Ilse

  • 05 December 2013 - 22:49

    Lieke Sven Maaike Viv En Jaap:

    Zo zo! Ik heb het gevoel dat jullie net terug zijn....
    Niet is minder waar: de thongs en boardshorts zijn gepakt en jullie zijn klaar om af te zakken naar D-U! Heerlijk! Geniet er weer van! Wij tellen af naar 21-12 wanneer we de boot naar Zweden pakken. Na mijn zoveelste operatie moet blijken dat Telemarken met mijn nieuwe prothese nog steeds mogelijk is. We zullen zien! Ik wilde nog een nieuwe skibroek bij je bestellen; na de scheiding tussen mij en Marlboro Light ben ik toch de nodige kilo's aangekomen en past mijn Billabong me niet meer. Toch maar eens kijken of een A.T. een optie kan worden.
    Ik begrijp jullie overigens heel goed: wij zijn nu 3 x aan de Oostkust geweest maar nog nooit naar Tasmanie of de Westkust... Ook wij blijven dromen tot het moment dat we opnieuw kunnen afreizen; misschien dan wel de Westkust. Omdat we nog steeds en voorlopig gebonden zijn aan onze zomervakantie is de Zuidkust of zelfs Tasmanie nog geen optie. Misschien wanneer we tot de Grey Nomads gehoren!!!

    LOL en Have a Cold VB! I'm shouting!

    Lieke, Sven, Maaike, Viv en Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 06 Dec. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 20524

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 10 Maart 2014

Roadtrip Erik, Ryan en Ilse

12 December 2011 - 31 Januari 2012

Down Under part 3

Landen bezocht: